En vecka kvar...!



Jag börjar inse att skolan börjar om en vecka, sommarlovet är alltså nästan slut! Det känns som om sommarlovet var mycket kortare än förra året för i sluten av sommaren brukar jag inte ha så mycket att göra men nu känns det som om jag hade behövt minst en vecka till... Fast det kan ju också vara rätt så roligt att börja skolan igen och träffa kompisarna och när jag tänker efter har jag ju gjort en hel del.

Nu på morgonen har jag och Janeleh suttit och tittat på några avsnitt av Gilmore Girls från 1:a säsongen för hon har fått låna både 1:a och 2:a säsongen av en kompis så det blir en hel del sittande framför TV:n... För dom är ju jättebra!!!


//Jakirlu


♥Kommentarer♥
Postat av: Olivia

Dem är as bra!!! <3 =)

2009-08-28 @ 23:02:16
URL: http://shinebabyys.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0