Mer av Tindra!




Bakom kameran: Janeleh

Hej, hej!
Här kommer ännu fler bilder på lilla Tindra. Visst är hon gullig ;)
I alla fall här är allt bra, solen skiner faktiskt till och med :)
Jag och Jakirlu har som sagt bestämt oss för att bli mer aktiva här på bloggen, men just nu har jag verkligen slut på inspiration och kan inte alls komma på något kul att skriva. Nytt inlägg kommer snart när inspiration är tillbaks XD

Ha det bra!
//Janeleh

p.s när jag tittade igenom inlägget upptäckte jag att jag avslutat i stort sett varenda mening med en smiley, haha hoppas ni står ut XD
haha nu gjorde jag det igen.
d.s

♥Kommentarer♥
Postat av: Cristian

Haha :) Vilken liten grisig liten sak. Skitsöt ju! :)



2009-08-02 @ 02:44:36
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: sozzzo

tindra är så söt

2009-08-11 @ 11:44:33
URL: http://sozzzo.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0