SNART HELG! Jippie yey! :D


JAG VILL HA SNÖ!!!!!

Ätligen är alla jobbiga prov klara! Hade näst sista provet innan jul idag, för nästa vecka har de minsann klämt in ett litet engelska prov... Men det kändes som om svenska provet om klassiker gick bra! :D Fast det tog en och ½ timme för mig att skriva det, låångt prov säger jag bara. För vissa (får inte nämna några namn...XD) så tog det två timmar och en kvart!!! Hoppas det gick bra på provet i alla fall! :)
Spelade förresten jungelvolleyboll idag igen! :D

Skönt att det snart är helg, känner att jag behöver vila lite ;) Och köpa julklappar! :D

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja jag undrar det också, skolan ska man ha i skolan inte hemma..



Ja det är jättesvårt :( men man kommer nog på något!

2009-12-10 @ 17:13:30
URL: http://eecederholm.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0