Sommarlov snart!

Hej, hej!

Längtar verkligen till imorgon eftersom jag får sommarlov då, jippie ^^
Det känns som om det kommer väldigt lägligt då jag är väldigt trött på att  plugga, jag får väl vila upp mig under lovet så att jag är redo för allt pluggande som väntar mig nästa år XD

Ska i alla fall bli väldigt skönt med sommarlov, vi ska dessutom åka till Frankrike så då kommer jag nog ha chans att ta en massa härliga foton! *Längtar*

Ska för övrigt försöka komma ihåg att titta på Grey's Anatomy ikväll, det var ju så spännande förra gången. jag hoppas verkligen att Izzie klarar sig

Ha det bra!

//Janeleh


♥Kommentarer♥
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha ;D åh va härligt!! ha en underbar dag då!!

kram

2009-06-11 @ 13:26:58
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Pauline

Snygg blogg!

2009-06-11 @ 18:10:23
URL: http://paulinestenseth.se

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0