Janeleh...

Ja, nu var det väl min tur att berätta lite om Janeleh eftersom hon redan skrivit lite om mig!

Hmm...vart ska vi börja. Eftersom Janeleh är min storasyster så har jag känt henne hela mitt liv (13år) och hon är nu 16år och går på gymnasiet.
Janeleh är ganska blyg inför folk hon inte känner men när hon väl känner en så har hon lite svårt att sluta prata...XD Janeleh är också nyfiken, envis, glad och snäll.
Hon gillar att jogga och att. Janelehs andra intressen är: läsa, teckna, baka och blogga så klart! =)
Vi bråkar ibland men har sällan ett stort bråk, utan brukar bli sams rätt så snabbt!

xoxo
Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: tack så mycket :)

2009-03-11 @ 19:41:40
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0