Ny bloggdesign!

Hej, hej!
Här kommer nu äntligen en ny bloggdesign. Vad tycker ni? Ni får ha överseende med att den inte ser så där jätteproffsig ut med tanke på att det i stort sett är första gången som jag gjort någonting färdigt i photoshop. Har redan blivit lite bättre på photoshop av att göra headern :) Så jag kommer förhoppningsvis bli ännu bättre så att det snart kan komma upp en ny och bättre header här på bloggen. Jag tycker nog ändå att den var ett rätt så rejält lyft emot den förra headern XD

Så vad tycker ni om den nya designen?? Lämna gärna en kommentar så jag vet vad jag kan förbättra till nästa gång.
Jag kanske lägger in en före efter bild imorgon så ni kan se skillnaden. Så kika in här då :)


// Janeleh


♥Kommentarer♥

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0