16 november

Hej allihopa!
Sitter i skolan och väntar på utvecklingssamtal, undrar hur det går? XD
Idag har jag inte gjort något speciellt, bara varit i skolan.

I helgen sträckläste jag fjärde Twilightboken, den gick inte att lägga ner! Tycker verkligen den serien är bra och nu har jag alltså läst alla böckerna. Det dåliga är att det ju inte kommer att komma ut någon fler bok i serien, men man kan ju alltid läsa "the host" som också är skriven av Stephanie Meyer, jag skulle gissa på att den är lika bra som Twilight och kommer därför självklart att läsa den!


Ha det bra!
//Janeleh

♥Kommentarer♥
Postat av: thea

sv: haha nej de kan jag verkligen tänka mig.

hoppas utveckilngssamtalet gick bra.. kommer ihåg att jag absolut hatade att gå på de, haha:p

2009-11-16 @ 16:58:24
URL: http://tthea.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0