Angående svininfluensan...


Tyckte denna bilden var lite rolig, även om man tycker synd om Nasse XD



Hej allihopa!!
Igår tog då jag också svininfluensa vaccinet och är därför hemma och är sjuk idag. Har fått lite biverkningar så som en aning feber. Men det känns skönt att äntligen ha tagit det och jag tror att jag kommer kunna gå till skolan i morgon eftersom jag inte känner mig jättesjuk.

Någon som tittade på Ugly Betty i tisdags??? Viss var det sorgligt med Molly, även om man vetat om hela tiden att det skulle hända så hade jag på något sätt inte väntat mig att det skulle hända ändå.  XD Man får väl se hur det går på tisdag.

XOXO

Janeleh

♥Kommentarer♥
Postat av: J E S I.blogg.se

samma här! go glee!

2009-11-19 @ 17:00:09
URL: http://jesi.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0