Je mal aux bras!

(Jag har ont i armen)

Igår skrev jag ju att jag hade pyttelite ont armen men det blev värre och värre under kvällen... Tills jag bara kunde lyfta lite grand på den. Men jag fick i alla fall inte feber igår som jag trodde att jag skulle få. Jag hade ont i armen i morse också och var väl kanske inte riktigt frisk men jag bestämde mig för att jag var frisk och var i skolan endå. XD Jag kände mig lite varm under dagen och hade lite ont i huvudet men jag hade ju bestämt mig för att vara frisk så jag struntade i att jag kände mig lite "off". Nu börjar jag få mindre ont så jag kan
(även om det gör väldans ont) sträcka armen rakt upp :D

//Jakirlu

♥Kommentarer♥

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0