Fotoduon =)

Nu har mina två kompisar Frida och Vikkan gjort en ny blogg tillsamans, den är verkligen värd att läsa och har jättefin bloggdesign, även jättterolig (fniss). Så ta en titt nu med detsamma: Fotoduon
Hoppas ni gillar den! =)

Igår var jag på min första av många konfirmationsträffar. Vi gjorde mest bara en massa lekar så det var roligt! :) Alla förutom en kom från skolan så det var ju inte särkilt många "nya" ansikten. Vi var även i kyrkan efteråt då vi fick ta nattvarden, vilket inte smakade så hm... aptitligt. :P

Nu måste jag fortsätta med mina franska glosor...

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: Vikkan

aw man tackar man tackar :D (det var ju verkligen jag som gjorde den xd) Det kmr en länk till er sen också ;)<333

2009-09-03 @ 19:55:54
URL: http://fotoduon.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0