HOLA AMIGAS!

Me not parle franska, hablo espanol :D Haha naj bara skämtar men jag (VIKKAN) har fått äran att gästblogga här på peekaboooo!
Naj usch vad piiinsamt! Skulle nyss svara i telefonen och jag trodde det var mormor som ringde så jag bah: HALUUUUUUUUUUE! då svarar den andra personen (INTE MORMOR): Jaha, det här var Anders från energibolaget.... Gudars vad pinsamt xd
Idag så har jag då varit med Jakirlu och lärt mig franska :D SHÖ SVI FO<3 liiite andra intressanta saker som hänt idag.., jag fick fullpott på svenska provet! Och jag bröt en tå! Och jag har lagat mat :) duktigt va? :D
ÅHNEJ! Nu hände det igen xd Det ringde i telefonen (trodde det var mormor) Jag bah: Heluuuue... Personen i telefonen: Jaha, jag söker.... (min mamma... )

This is my sweeet doggy :D (BILDEN) Tack för att jag fick gästblogga :) Vill ni läsa mer om mej klicka här ;)


♥Kommentarer♥
Postat av: elin

Helo sweetie. är allt bra med dig?:D

2009-09-16 @ 18:47:56
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Postat av: Erika

Söt :)

2009-09-17 @ 20:42:25
URL: http://ikaaan.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0