Liseberg! =)


Foto: Jakirlu

Det blev tyvärr ingen bloggning varken igår eller i förrgår, för i fredags så följde jag och Janeleh med Janelehs kompis och klättrade på sånna här klätterväggar inomhus. Det var jättekul och kanske något jag kan tänka mig att börja i.
I går (lördag) så åkte vi till Liseberg!!!!! Jag har inte varit där på 1 eller 2 år så det var verkligen jätteroligt! Men tyvärr så var det väldigt mycket folk där så det var ingen idé att ha åkpass. För bara att köpa biljetter tog en halvtimme och köerna till de "stora atraktionerna" tog ungefär en halvtimme så då hinner man ju inte åka så jättemycket men vi åkte Balder, Kanonen, Flumeride, Jukebox och Slänggungan. Kanonen har jag aldrig åkt innan så jag var väldigt nervös men den var jätterolig! :)
I år såg jag faktiskt inte en enda lisebergskanin, antingen så var jag bara ouppmärksam eller så hade de gått och gömt sig.


That's all for now

//Jakirlu

♥Kommentarer♥

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0