Svar på frågestunden!

Ja här kommer alla svar på frågestunden. Det blev faktiskt mycket fler frågor än vad vi trodde!




Vad fick er att börja blogga?
Vi tyckte att det verkade roligt och ville prova!


Hur länge har ni haft bloggen?
Sedan den sjunde mars 2009 XD

Kommer ni att hålla på med bloggen i framtiden eller skapar ni en var?
Vi vill nog ha en varsin blogg (när vi kommer på bra namn) snart men vi kommer nog ha kvar den här bloggen ändå.


Vad e roligast med att blogga?
Att få kommentarer så klart :)

Ni är tjejer va?
Japp :)

Har ni några syskon?
Som sagt så är vi systrar, men vi har också en lillasyster ;) Hennes blogg heter Sozzzo

Favoritgodis?
Jakirlu: Choklad =)
Janeleh: Choklad XD


Favoritställe?
Janeleh: hmm, det var en klurig fråga, hemma kanske?
Jakirlu: Hemma! XD

Vad gör ni på en regning dag?
Jakirlu: läser esitter vid datorn

Kommer ni från Sverige?
Japp, det gör vi  :)


Vad är det roligaste med att ha en blogg?
Som sagt, att få kommentarer!

Brukar ni kommentera ofta på andras bloggar?
Ibland, ibland inte, det beror på, men vi brukar försöka kommentera ofta eftersom vi själva vet hur kul det är att få kommentarer :) Vi svarar såklart på alla kom


Har ni gjort många heders till andra?
Jakirlu: Nej, jag har bara gjort två.
Janeleh: Jag har inte gjort någon till någon annan, men jag har däremot gjort våran :)

Vad är eran favorit film?
Janeleh: Det var en svår fråga, för jag gillar så många olika, bland annat Harry Potter, sagan om ringen, freaky friday och alla möjliga andra XD
Jakirlu: Alla som Janeleh skrev!


 Vad gör ni en vanlig dag?
Jakirlu: Vaknar, äter frukost, går till skolan, kommer hem, går ut med vovven (oftast) sitter vid datorn, gör läxan (om jag har nån) äter middag, tittar på TV och går och lägger mig!
Janeleh: I stort sett samma saker som Jakirlu, skillnaden är att jag har mycket mer läxor ;)

Vad gör ni på fritiden?
Janeleh: läxor XD, nej men, är med kompisar, läser, springer, tittar på tv, bloggar och allt möjligt annat
Jakirlu: kompisar, bloggar, springer, tittar på tv och läser. Alltså samma saker som Janeleh XD


Vad använder ni för kamera?
Janeleh: Kodak C330, men skulle vilja ha en systemkamera :)
Jakirlu: Kodak C613, och jag vill också ha en systemkamera!

Vad har ni gjort i sommar?
Vi har varit i Normandie (i Frankrike), Tyskland, Belgien, Luxemburg, Danmark, Norge och Sverige. Och så har vi badat, solat , läst böcker, gått på loppis och shoppat!

Vad gör ni på eran blogg?
Skriver om vad vi gjort och publicerar en massa fina bilder!

 Vem är oftas inne på eran blogg?
Antagligen Jakirlu, för jag (Janeleh) har så mycket läxor att jag ibland inte hinner gå in.


Följer ni idol ?
Självklart ;) gör ni????



Det var allt för oss denna gången :)

See yaa later

//Jakirlu och Janeleh

♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

hihi okej. älskar idol

2009-09-20 @ 13:56:06
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack..hihi va gör du?

2009-09-20 @ 14:50:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0