Vikkan parle francais!


Foto:Jakirlu Kamera: Kodak C6 13

Har varit med Vikkan sen vi slutade skolan idag. Efter en promenad med lilla, söta Rocky så åt vi lite mackor. Och sen var vi bara inne på datorn och kollade på en massa olika musik videor på youtube och några olika bloggar. Satt även och försökte lära Vikkan lite franska, här ser ni hur det gick när hon försökte skriva mardi (tisdag på franska). För jag sa hur det uttalades och sen så skrev hon det...  
hehe...  Jag vet inte om franska riktigt är din "grej" Vikkan, eller??

Jag fick förresten MVG på svenskaprovet! Vilket jag är väldigt stolt över!!!!! XD Endast ett fel, det är inte dåligt det va?? ;)


//Jakilru

♥Kommentarer♥
Postat av: sozzzo

Tack så jätte mycket för hjälpen med den nya designen, jag blev jätte nöjd!!

Jag ville bara säga det.

//xoxo sozzzo

2009-09-17 @ 15:21:52
URL: http://sozzzo.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0