Idol!





Hej allihopa!!!
Har inte haft tid att skriva på ett tag men nu kommer minsann ett inlägg :)

Fredagskvällen ägnade jag åt att titta på idol. Blev besviken över att tove åkte, eftersom jag har hejat på henne ända sen i början av programmet och hade jag fått bestämma så hade Tove och Eric gått till final, men Calle är bra han med :)  Vem hejar ni på??

Idag har jag bland annat pluggat historia, ska ha prov på tisdag, första världskriget. Vi får se hur det går...


Ha det bra!
//Janeleh

♥Kommentarer♥
Postat av: modemix

sjukt att hon åkte. folk glömde nog bort henne, tog det som en självklarhet att hon skulle gå till final. ush nu bryr jag mig inte om vem som vinner ens ;p

2009-12-06 @ 21:24:31
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag hejjar på Calle, har jag gjort sen han sjöng Walking in Memphis på första audition ^^

2009-12-07 @ 12:37:44
URL: http://beccsbox.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0