Christoffer Lindhe


                                CHRISTOFFER LINDHE

Idag så var vi och tittade på en rättegång men klassen men det var inte så "spännande" eftersom han som gjort brottet inte kom och det var inget vittne där heller... :( Efter det så åt de flesta ur min klass på       
Mc Donald's (även jag XD), Mums! :P

Sen så var det några från Banverket på skolan som pratade om tågolyckor och Christoffer Lindhe berättade om när han blev påkörd av ett tåg och blev av men båda benen och vänster arm. Trots det är han bland det bästa på simning, som han fortsatte med efter olyckan! :) Det var ju ledsamt men intressant att höra när han berättade. Det måste vara väldigt jobbigt att bli av men båda benen och en arm men han var glad och hade ju gått vidare med livet!

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: MOA - Style By Me

SV: JA! :O eller typ.. det stod typ i artikeln att sagan om ringen och harry potter filmerna är "killfilmer" och twilight är en "tjejfilm". Men vadå, är tjejer räddare än killar? Skulle inte tro det va.. Blir riktigt förbannad på det!

Kram ^^

2009-11-19 @ 19:49:50
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Ja eller hur! Jag tycker väldigt mycket om sagan om ringen och harry potter och det är ju verkligen massor av tjejer som gör det. Varför skulle twilight vara en tjejfilm liksom? Jag och mina kompisar har faktiskt tänkt att skicka ett mejl och klaga tills våra fingrar blöder! ^^ Är du på?

Kram

2009-11-19 @ 20:41:41
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: thea

sv: nej jag har faktiskt inte tagit svininfluensa vaccinet, och jag vet inte om jag kommer ta det heller. har inte bestämt mig än. har du vaccinerat dig?



härligt att det gick bra!

2009-11-19 @ 21:16:25
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: Tack såå jättemycke! =)

2009-11-19 @ 21:54:40
URL: http://iamjessica.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0