Tillbaks!!! :D

Hej allihopa!!!!!

HAR nu inte skrivit på bloggen på typ en vecka, men har liksom inte riktigt känt för att skriva, men nu tror jag i alla fall att jag är tillbaks :D

Har denna veckan haft ett skolprojekt i skolan där temat varit tuggummi, har tuggat typ tio tuggumin om dagen i två dagar och efter varann också, kan säga att det blev en aning för mycekt XD Lovade att jag inte skulle kunna äta något tuggummi på minst en vecka, men tvingas tyvärr erkänna att jag brutit detta nu, sitter nämligen just nu och tuggar på ett extra med mintsmak XD Vanligtvis brukar jag faktiskt inte tugga tuggummi men någon gång då och då kan det ju vara gott :)

På fredag ska jag på födelsedagsfest hos en kompis, ska bli rikitgt kul och kommer nog skriva lite om det sen :)

Så vad har ni haft för er nu när jag inte varit här på ett tag? Något roligt som har hänt?

//Janeleh

♥Kommentarer♥
Postat av: Helena

Svar: tack så mycket :D

2010-04-21 @ 19:49:57
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

kul att du är tillbaks

2010-04-22 @ 09:58:14
URL: http://floosan.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0