Jeans som jag vill ha! :D



Jeansen jag vill ha! Fast lite ljusare har jag för mig att de var.... :/

Har inte hunnit skriva nått på några dagar nu för i fredags följde jag med henne till stallet och igår var jag i Gbg :) Det var jättekul att följa med Vikkan och träffa alla hästar som hon brukar prata om, jättesööööta och gossiga va dom allt! ;) Jag fick bl.a hjälpa Vikkan att rykta, borsta och skrapa ur hovarna på några hästar. Men bussen vi skulle ta brukar komma ca 18.03 och 17.57 var vi ca 50 meter från busshållsplatsen och då kommer bussen jättesnabbt och kör för bi oss! Dumma busschaufför! Som tur va kunde ju Vikkans mamma hämta oss. :)
Tack för en jätterolig dag Vikkan! :)<3

Igår var vi som sagt i Göteborg för att fira min farfar som fyller år på måndag vi gick även runt i lite affärer på Frölunda torg där jag hitta ett par supersnygga jeans men som tyvärr *snyft* var lite för stora. Men jag får hoppas att de finns här hemma istället... :) Hoppas verkligen att det finns eftersom det är så svårt att hitta jeans man gillar!

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: rebecca

svar: Tack så mcyket! Jag hoppas också foten blir bättre snart :(

2010-01-17 @ 22:25:36
URL: http://beccsbox.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0