THE HOST



Janeleh skrev ju att vi skulle se på New Moon och den var verkligen jättebra! Det var ett tag sen jag såg ettan men av vad jag kan komma ihåg så tycker jag nog att New Moon var bättre än den!
Och eftersom jag tyckte Twilight böckerna var så bra ska jag självklart läsa "Genom dina ögon" (the Host). Jag hade reserverat den på biblioteket och hämtade ut den idag. Men jag tror nog att det är fler twilight-fan än jag som ville läsa den, eftersom jag typ reserverade den i oktober och jag fick den nu... XD
Men med tanke på att jag har för mig att det var ca 4-5 före mig så har det gått rätt snabbt! :D Hoppas verkligen att den är lika bra som twilight böckerna!

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: rebecca

Är den ens lik någonting som Twilight?? :)



svar: Du fick ju fina julklappar ^^ :)

2010-01-04 @ 20:05:35
URL: http://beccsbox.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0