18 år!!!!

Hej allihopa!!!!!!

Idag blir jag 18 år!!!!!!! Vi kommer dock inte fira mig förrän i morgon eftersom Jakirlu övergett mig!!! (hon är på konfirmationsläger) XD men imorgon kommer vi äta tårta och jag kommer få presenter :D fast det blir nog lite tårta idag med, inte mig emot ;)

Idag ska jag antagligen spela badminton med en kompis, för nästa helg ska vi tävla, vi ska spela dubbel och då måste vi ju träna innan dess :) Så ska jag ju så klart titta på melodifestivalen, tycker det är rätt många bra i finalen faktiskt och har ingen aning om vem som kommer vinna!! Så det blir spännande att se!!! Vem tror ni vinner???

Något som är lite mindre kul är att jag måste plugga idag, på min födelsedag!!!! :O Har en matteuppsats (ja, jag vet, när man hör det så tänker man: va?? en matteuppstas, vad skriver man då??? men det finns tydligen matteuppsatser och jag säga så mycket som att det defintivt inte är något att se fram emot) som ska lämnas in på måndag. Så måste skriva och räkna en hel del på den idag!! :(

//Janeleh



♥Kommentarer♥
Postat av: Maria

sv: åh va roligt :D jag kom nyss hem från Skåne

2010-03-14 @ 17:34:50
URL: http://sloarez.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0