Konfa lägret :)

Var ju som sagt på konfaläger i helgen men jag har tog inga bilder med min kamera eftersom Vikkan hade med sin systemis Sven, så ni kan ju kolla efter bilder på deras blogg :)
Lägret var i all fall väldans roligt men jag har inte sovit så mycket x) Första natten la ja mej väll runt halv 2 o andra halv 3. Och då har jag sovit MER än det flesta... Men trots detta var jag pigg(!) tills igår då jag skulle öva biologi och somnade x)
Fryste förresten lite av killarnas kläder i en hink med vatten! hahha, världens bästa bus xD
Men nu har jag en maaaaassa "Gud" låtar på hjärnan, vissa är ju faktiskt (!) hyffsat bra men andra... är väldans irriterande! -.-

A, jaa måste öva till ett engelska prov nu... :(
xoxo
//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: Elin

allt bra`=)

2010-03-15 @ 17:15:49
URL: http://lillpluppen.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0