Sorterat pennor:)



Japp, jag vet! Jag har en heeeel del pennor... och detta är inte alla pennor jag har heller x)
men eftersom jag hade tråkigt innan bestämde jag mig för att sortera lite... Ni kan ju bläddra neråt och titta lite på bilderna så får ni se :P


Sähär såg det alltså ut först...


Sen sorterade jag alla i högar! :D


För er som undrade om ni såg rätt  så: ja, det finns en hög för troll också (pentroll alltså xd)


fin fint... ^^


Jag lovar! Jag hade ingen aning om att jag hade såhär många blyertspennor!!! (brukar inte ha nån penna
i skolan xd)


Min allra finatste finpenna! ^^ Kan både lysa o blinka i grönt! :D (fast den är inte så bra att skriva med :/)

Hoppas alla får lust att sortera pennor nu! ^^

//Jakirlu


♥Kommentarer♥
Postat av: CHRJ

sV: Haha okej :)

2010-03-27 @ 18:17:59
URL: http://chrj.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0