UTMANAD :)

Jag har blivit utmanad av: Vikkan & Frida :) 
Så här går det till...


-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:
1. Jag härmar smilisarna jag skriver på msn, t.ex. om jag gör en ":)"så ler jag, o skriver jag hahaha, så skrattar jag xD
2. Jag har väldigt dåligt närminne men kan komma ihåg vad jag åt till frukost nån dag för fem år sen... xD
3. Jag har somnat i kyrkan...(julotta xD)
4. Jag håller nästan aldrig upp dörren åt andra... :S
5. Om jag inte fattar nått, tycker nått är konstigt/fult eller frågar något så drar jag upp läppen på ett mysko sätt... (ser helt mobbat ut, försöker sluta...)
6. Jag gillar inte att borsta tänderna i badrummet, det är så tråkigt... -.-


Jag utmanar:

Milne
Olivia
Rebecca
Janeleh
Elin
Annie

//Jakirlu

♥Kommentarer♥

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0