Tillbaka!!! :D


Ännu en ehm "fin" bild i paint... hehe XD Ojsan! såg precis att det varit tre paint-bilder i rad, Sorry! :S

Vi tog ju en liten "paus" från bloggandet över julen eftersom man inte vill sitta vid datorn när det finns så mycket annat roligt att göra! Men nu är vi (eller i alla fall jag, Janeleh också?!) tillbaka! :D
Julen har varit jättebra och jag har haft det jättemysigt och fått en massa superfina julklappar! :D Någon som fått nått fint i julklapp? Hoppas det :)

Innan lunchen idag var jag och resten av familjen och badade på badhuset.
Jag simmade faktiskt 1000 meter *stolt* innan jag "lekte" lite grann (rutchkanor m.m alltså). Det var riktigt skönt och simma och den träningen behövdes nog efter allt godis och mat man ätit nu på jul... hehe. Så det var bara bra! :)

//Jakirlu


♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR! passar på att önska det nu ca 24 timmar i förväg för vem sitter vid datorn vid tolvslaget på självaste nyårsafton? svar: ingen! så jag hoppas att du får en jätte trevlig nyårsafton och ett sk*t bra 2010!

2009-12-31 @ 00:23:13
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: MUFFINSMARTIN

Ja det är de ;) Gott nytt år på dig förresten! Har du haft ett bra 2009? :D

2009-12-31 @ 02:22:13
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0