Min oturs morgon...

 I morse hade jag verkligen en oturs morgon. Det mesta gick fel, här är allt som blev galet:

  • Försov mig 45 minuter (vilket gjorde att jag fick väldigt bråttom)
  • Spillde apelsinjuice över hela mig vid frukosten
  • Cyckeln välte på mina smalben (gjorde jätteont)
  • Körde rakt in i vårat staket
  • Är förkyld
  • När jag cycklade till skolan upptäckte jag att jag lät som Darth Wader när jag andades (pågrund av halsont)

    Snacka om att ha otur va? Men jag kom iallafall i tid till skolan och resten av dagen blev bra! :)


//Jakirlu


♥Kommentarer♥
Postat av: SILMARWEN

sv: Hihi, aa xD

2009-05-27 @ 14:49:32
URL: http://silmarwen.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0