Samsung ST550

Hej, hej!!
Har nu tittat runt på ett X antal bloggar. Anledning?? Försöker skjuta upp den svenska uppsats som jag egentligen borde börja på, den känns så seg att skriva :( och så finns det ju så många andra saker man kan göra som är tusen gånger roligare.

Har hittat en kamera som jag vill ha, egentligen har jag velat köpa en systemkamera, men när jag hittade denna (Samsung ST550) så är jag inte lika säker längre. Vi får väl se vad det blir :)

//Janeleh


♥Kommentarer♥
Postat av: Jessica

Ah den är bara sååå bra! Köpte min igår, håll utkik på min blogg ifall du e nyfiken för jag kommer försöka fota olika landskap och i olika belysningar mm och testa den, men shit hittils = just love it!



Sen sv: jag jobbar som konfaledare. Nu vet jag inte alls hur gammal du e eller så men du kanske hört om konfirmation? inom svenska kyrkan? jag är ledare för en sån grupp - samtidigt som vi lär oss om kristendomen så fokuserar vi oss på medeltiden, hur de samhället såg ut, hur de va uppbyggt, hur de va när kristendomen kom till sverige osv. sen rollspelar vi lite och lajvar och sånt, de e jättekul =)

2009-11-20 @ 15:38:24
URL: http://iamjessica.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0