Fin dag idag!


Foto: Jakirlu Kamera: Kodak C613  Hm, undra vem som gömmer sig i buskarna, för det kan väll ändå inte vara Tindra??? XD

Vad tyckte ni om frågestunden, fick ni svar på era frågor? Det var jätteroligt att vi fick så många frågor för det trodde jag aldrig.

Har suttit och övat engelska glosor nu, inte så roligt direkt. Någon som har något roligare för sig?
Det är faktiskt väldigt fint väder ute idag, 19,4 C och solsken, inte dåligt för att vara mitten av september. Och ändå sitter jag inne vid datorn nu. Jag borde kanske gå ut och sätta mig med en bok sen. För man vet aldrig när vädret vänder. XD

//Jakirlu


♥Kommentarer♥
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

okej, va gör du nu då ?

2009-09-20 @ 18:00:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: modemix=)

nu har jag köpt en ny kamera! ♥

2009-09-20 @ 22:02:42
URL: http://modemix.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0