Det märks att åttan har börjat...


Bakom kameran: Jaaag! (Jakirlu)



Idag har jag haft ett so-prov, ett sv-prov och en tyska diagnos. Satt och övade till proven flera timmar med Vikkan igår för att få bra betyg vilket jag hoppas att jag får!
I svenskan hade vi prov på: substantiv, Adjektiv, Konjuktioner, Adverb, Interjektioner, Räkneord, personliga pronomen, possesiva pronomen och prepositioner. Någon som tycker att det låter svårt??
Det var en hel del att lära sig men det kändes faktiskt som om provet var ganska lätt och att det
gick bra -Vilket jag såklart hoppas!

I SO:n hade vi prov i historia om några olika upptäckare som Christoffer Colombus och Vasco da Gama, det provet kändes också ganska enkelt faktiskt. 
Det brukar ju vara tråkigt att bara sitta och plugga i flera timmar men jag och Vikkan hade rätt så roligt och tiden gick väldigt fort fast vi lärde oss en hel del. När jag kom till Vikkan så stod hon och bakade både scones och chokladmuffins, vilket var jättegott och jag tycker att man behöver något gott när man ska plugga!

Jag hoppas verkligen att ni inte har blivit helt uttråkade av att fått höra om mina prov! För det var inte meningen att tråka ut er!

//Jakirlu

♥Kommentarer♥
Postat av: Olivia

Haha nädå vi blev inte uttråkade =)

Ja tack så mycket för väckningen.

Det gör inte att du inte följde med, jag hann inte själv gå ut med frallorna, jag har precis gått ut med dem =)



Kram kram

2009-09-10 @ 18:43:56
URL: http://shinebabyys.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Aww tack! :D <3

2009-09-12 @ 23:34:09
URL: http://theliisa.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0