Gubben i lååådan, gubben i... nej! gubben i örat!


Fick denna lilla "gubbe" av min farmor och farfar igår, söt va? ^^ Ser så gulligt ut att den klättrar på örat! :)

I fredags åkte jag skidor med skolan. Det var jättekul att åka, roliga backar, fint väder och flummiga personer :p Och så fick jag prova sitt-lift för första gången, det var jättekul men lite höjdskraj blir man ju :S
Jag kom hem strax efter midnatt och somna väll runt ett tiden, och efter fem(!!!!!) timmar så fick jag upp igen eftersom vi skulle åka till göteborg... snark säger jag bara!!! -.-

//Jakirlu



♥Kommentarer♥
Postat av: anna

SV: awwhs tack :D



hihi är det ett örhänge eller sätter man den bara på örat xd ? cooolt iaf :DD

2010-02-08 @ 23:56:42
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: eemelieg

jätte cool gubbe,checka gärna in min blogg!

2010-02-09 @ 15:19:47
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0