Mönstring imorgon! :)

Ska då som sagt mönstra imorgon, är lite nervös, men ser samtidigt fram emot det. Har dessutom kommit på att det kommer bli första gången jag åker tåg helt själv, har nämligen aldrig gjort det innan eftersom jag inte behövt åka tåg så speciellt många gånger. Det värsta är att fösta gången jag ska åka tåg själv nu då så kommer jag behöva byta tåg också, men vi får väl se hur det går :) Ni kommer i alla fall få höra allt om hur det gick med mönstringen och tågåkningen imorgon :D

Ser att detta inlägg blev lite tråkigt då jag själv tycker att alla inlägg blir så mycket roligare med en bild, men jag kan lova att det snart kommer komma upp många bilder här på bloggen med nya systemkameran, så då har ni i alla fall något att se fram emot! :D

Nu ska jag gå och packa lite inför imorgon och sen blir det nog till att sova, man måste ju vara riktigt utvilad inför mönstringen så att man kan göra sitt allra bästa x)

See yaa!!
//Janeleh

♥Kommentarer♥

KOMMENTERA?!♥ (A):

Namn:
Tänker du kommentera någon fler gång? :)

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0